نکات مهم برای نظافت ادارات
چهارشنبه 11 دی 1398
20:53
[ ]
تحقیقات نشان داده اند که هر فرد بطور میانگین یک سوم از وقت خود را در محل کار خود می گذراند. اما آیا ما همانطور که خانه ی خود را تمیز می کنیم، به نظافت اداره ی خود نیز اهمیت می دهیم؟ نظافت ادارات و پاکیزگی محل کار ارتباط مستقیم با افزایش روحیه ی کارمندان دارد. برای اینکه نظافت ادارات را بصورت اصولی و با رعایت نکات مهم انجام دهید این کار را به نظافتچی های شرکت رسام پاک بسپارید. برای ادامه مطلب کلیک کنید.
[ بازدید : 133 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما : ]